22 299 17 17

Dostawa i płatność

Darmowa i bezpieczna dostawa wszystkich zamówień!

"Szybka dostawa!"

  • - Kurier —  dostawa z doręczeniem na wybrany adres —  2-3 dni po złożeniu zamówienia.
  • - InPost Paczkomaty — odbiór osobisty w wybranym Paczkomacie InPost — 1-2 dni po złożeniu zamówienia. Jak tylko paczka zostanie dostarczona do wybranego przez Ciebie Paczkomatu, InPost wyśle e-mail i SMS z kodem, dzięki któremu odbierzesz swoje zamówienie. Paczka będzie na Ciebie czekała 48 godzin od pierwszego powiadomienia.

Metody płatności:

  • - Szybka płatność internetowa —  przez serwis Przelewy24 - przekierujemy Cię do twej bankowości internetowej, gdzie po zabezpieczonym logowaniu wyślesz wypełniony przelew.
  • - Karta kredytowa lub płatnicza — dane Twojej karty nie są przekazywane dalej, my otrzymamy wyłącznie informację o potwierdzeniu dokonanej transakcji.
  • - Płatność przy odbiorze (+8 zł) — zapłacisz za towar bezpośrednio przewoźnikowi przy odbieraniu paczki. Przy odbiorze zachęcamy do płatności gotówką.
  • - Zwykły przelew bankowy — numer konta, tytuł, kwota przelewu - dostaniesz na mail po złożeniu zamówienia.

  • Dane do przelewu:
    Sklep internetowy Marie Claire Home
    Konto bankowe: 98 1090 1841 0000 0001 3396 9564 (Santander Bank)
    Tytuł: #zamówienia

Zwrot i wymiana produktów:

Na zwrot lub wymianę produktów masz 30 dni od momentu otrzymania przesyłki. Pamiętaj, że produkt musi być w takim stanie w jakim został wysłany, czyli musi być nowy, bez oznak użytkowania i w oryginalnym firmowym opakowaniu. Zapłaconą kwotę zwrócimy na Twoje konto. Pamiętaj! Nie wysyłaj do nas przesyłek "za pobraniem"!

Reklamacja:

Starannie zapakuj produkt wraz z potwierdzeniem zakupu następie odeślij paczkę na nasz adres: 03-167 Warszawa, ul.Szałwiowa 2 lok.106 (Sklep internetowy Marie Claire). Również prosimy o powód do reklamacji produktów na maila: info@marieclairehome.pl. Standardowo reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni od daty otrzymania reklamowanego produktu. W przypadku uzasadnionej reklamacji - towar uszkodzony zostanie naprawiony, wymieniony na inny lub zwrócimy całkowitą wartość reklamowanego produktu. Koszty za zwrot towarów dobrej jakości nie są zwracane. Pamiętaj! Nie wysyłaj do nas przesyłek "za pobraniem"

Poinformować o dostępność

Prosimy o podanie maila