Dostawa i płatność
Darmowa i bezpieczna dostawa wszystkich zamówień!
"Szybka dostawa!"
- - Kurier — dostawa z doręczeniem na wybrany adres — 2-3 dni po złożeniu zamówienia.
- - InPost Paczkomaty — odbiór osobisty w wybranym Paczkomacie InPost — 1-2 dni po złożeniu zamówienia. Jak tylko paczka zostanie dostarczona do wybranego przez Ciebie Paczkomatu, InPost wyśle e-mail i SMS z kodem, dzięki któremu odbierzesz swoje zamówienie. Paczka będzie na Ciebie czekała 48 godzin od pierwszego powiadomienia.
Metody płatności:
- - Szybka płatność internetowa — przez serwis Przelewy24 - przekierujemy Cię do twej bankowości internetowej, gdzie po zabezpieczonym logowaniu wyślesz wypełniony przelew.
- - Karta kredytowa lub płatnicza — dane Twojej karty nie są przekazywane dalej, my otrzymamy wyłącznie informację o potwierdzeniu dokonanej transakcji.
- - Płatność przy odbiorze (+8 zł) — zapłacisz za towar bezpośrednio przewoźnikowi przy odbieraniu paczki. Przy odbiorze zachęcamy do płatności gotówką.
- - Zwykły przelew bankowy — numer konta, tytuł, kwota przelewu - dostaniesz na mail po złożeniu zamówienia.
- Dane do przelewu:
Sklep internetowy Marie Claire Home
Konto bankowe: 98 1090 1841 0000 0001 3396 9564 (Santander Bank)
Tytuł: #zamówienia
Zwrot i wymiana produktów:
Na zwrot lub wymianę produktów masz 30 dni od momentu otrzymania przesyłki. Pamiętaj, że produkt musi być w takim stanie w jakim został wysłany, czyli musi być nowy, bez oznak użytkowania i w oryginalnym firmowym opakowaniu. Zapłaconą kwotę zwrócimy na Twoje konto. Pamiętaj! Nie wysyłaj do nas przesyłek "za pobraniem"!
Reklamacja:
Starannie zapakuj produkt wraz z potwierdzeniem zakupu następie odeślij paczkę na nasz adres: 03-167 Warszawa, ul.Szałwiowa 2 lok.106 (Sklep internetowy Marie Claire). Również prosimy o powód do reklamacji produktów na maila: info@marieclairehome.pl. Standardowo reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni od daty otrzymania reklamowanego produktu. W przypadku uzasadnionej reklamacji - towar uszkodzony zostanie naprawiony, wymieniony na inny lub zwrócimy całkowitą wartość reklamowanego produktu. Koszty za zwrot towarów dobrej jakości nie są zwracane. Pamiętaj! Nie wysyłaj do nas przesyłek "za pobraniem"