22 299 17 17

Dostawa i płatność

Darmowa i przede wszystkim bezpieczna dostawa wszystkich zamówień!

"Szybka dostawa!"

  • - Kurier —  dostawa z doręczeniem na wybrany adres —  2-3 dni po złożeniu zamówienia.
  • - InPost Paczkomaty — odbiór osobisty w wybranym Paczkomacie InPost — 1-2 dni po złożeniu zamówienia. Jak tylko paczka zostanie dostarczona do wybranego przez Ciebie Paczkomatu, InPost wyśle e-mail i SMS z kodem, dzięki któremu odbierzesz swoje zamówienie. Paczka będzie na Ciebie czekała 48 godzin od pierwszego powiadomienia.

Metody płatności:

  • - Szybka płatność internetowa - przez serwis Przelewy24 - przekierujemy Cię do twej bankowości internetowej, gdzie po zabezpieczonym logowaniu wyślesz wypełniony przelew
  • - Karta kredytowa lub płatnicza
  • - Gotówka lub Karta - płatność przy odbiorze

Zwrot i wymiana produktów:

Na zwrot lub wymianę produktów masz 30 dni od momentu otrzymania przesyłki. Pamiętaj, że produkt musi być w takim stanie w jakim został wysłany, czyli musi być nowy, bez oznak użytkowania i w oryginalnym firmowym opakowaniu. Zapłaconą kwotę zwrócimy na Twoje konto. Pamiętaj! Nie wysyłaj do nas przesyłek "za pobraniem"!

Reklamacje:

Zapakuj produkty wraz z potwierdzeniem zakupu oraz odeślij na adres: 03-167 Warszawa, ul.Szałwiowa 2 lok.106. Również prosimy o powód do reklamacji produktów na maila: info@marieclairehome.pl Standardowo reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni od daty otrzymania reklamowanego produktu. W przypadku uzasadnionej reklamacji - towar uszkodzony zostanie naprawiony, wymieniony na inny lub zwrócimy całkowitą wartość reklamowanego produktu. Koszty za zwrot towarów dobrej jakości nie są zwracane. Pamiętaj! Nie wysyłaj do nas przesyłek "za pobraniem"

Poinformować o dostępność

Prosimy o podanie maila